20 Kasım 2013 Çarşamba

2014 Abiye Elbise Modelleri

2014 abiye modelleri, kısa abiye modelleri, desenli abiye modelleri, abiye, abiye elbise
Yeni yıla yeni abiye modelleri ile girmek isteyenler 2014 abiye modelleri koleksiyonuna kesinlikle göz atmalılar. Ben bu yazıda fotoğraflardan çok yeni modeller hakkında bilgi vermeyi daha uygun buldum ama 2014 abiye fotoğraflarını incelemeniz içinde size çok güzel bir web sitesi önereceğim.


2014 uzun abiye modellerinden bahsedelim, yeni yılı, tam bir hanımefendi modunda görünmek isteyenler için bence ilk tercih uzun abiye modelleri. Nedenine gelince sade ve fazla gösteriş bulunmayan 2014 uzun abiye modelleri, minimal çizgilerin çekiciliği ile bezenmiş durumda. Özellikle modern ve şehirli bir tarz yakalamak isteyen kadınların denemesi geren modelleri 2014 uzun abiye modelleri.

2014 Dantelli abiye modelleri ise, tamamı dantel değilde, danteller ile verilmiş desenlerden oluşmuş diyebilirim. Yakası dantel işlemeli abiye modelleri, etek uçlarındaki danteller bu senenin ilgi çeken tarzları arasında. Ben bu abiye elbise modellerini, ağır davetlerde giymeniz gerektiği duşünüyorum. Özellikle beyaz dantel elbiseler, düğünler için birebir. Gece dans etmeye çıktınız veya daha hareketli bir partiye katıldınız diyelim, ilk tercihiniz şifon abiye modelleri olsun bence. Hem kolay hareket imkanı. hemde vücut hatlarınızı hafiften sergileyen bu abiyeler çekici tarzlar yaratmakta.

Kısa abiye modelleri ise, gece elbisesi tarzında genel olarak. 2014 gece elbiseleri mi desem abiyeleri mi desem ben bile bilemedim şimdi. Genel olarak siyah kısa abiyeler, her sene olduğu gibi bu senede en çok göreceğimiz modeller olacaklar. Benim 2014 abiye modelleri ile söyleceklerim bunlar gerisini siz inceleyin ve karar verin.

http://elbisevitrini.blogspot.com/2013/11/2014-abiye-modelleri-yerli-ve-yabanc.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder