20 Kasım 2013 Çarşamba

2014 Desenli Elbise Modelleri

Merhaba, desenli elbiseler ile ilgili ne yazılır demeyin, belki bazı kızlar desenli elbise giyince çok güzel oluyorlar ve bazı erkekler o kızlara aşık oluyorlar. Desenli elbise işte böyle birşey. Yaz yaz bitmez.


Desenli elbiselerle ilgili bir kaç not düşeyim bu yazı, tamamen Zara'nın desenli elbise modelleri baz alınarak yazılmıştır. Uzakdoğu çiçekleri ile bezenmiş o beyaz elbise şu an Zara mağazalarında hala beni bekliyor mu acaba. Neyse desenli elbise demişken neyle giyilmesi gerektiğini de yazsam bari size faydam dokunur. Ben en çok deri ceketler, yarım botlar ile giyilmesinden yanayım (hala zara'da ki desenli elbiseden bahsediyorum.) sonbahara bence daha başka yakışıyor elbise modelleri. Daha bir melankolik, yada algılarımız bizi kekliyor. Güzel kız demek için, beyinde aynı anda binlerce prizin, binlerce fişe doğru olarak bağlanması, geçmişten aldığımız, kokladığımız, dokunduğumuz estetik algımızın evet işte sağ kulak tamam. gözlerde tamam demesi lazım ki işte bu kız çok güzel diyelim. Bu binlerce fişin içinde elbiselerin yeri çok ama çok fazla. Ben saçmaladım yazıyada burda son veriyorum ama 2014 desenli elbise modellerine bir göz atın derim. Özellikle Zara'nın elbise modelleri cidden çok güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder